Hjärnrötan fortsätter (?)

Idag har jag varit flitig och faktiskt läst litteraturen som vi har till imorgon. Kanske inte det mest krävande eftersom vi bara hade 20 sidor, men eftersom det är på engelska och att boken i princip inte har några marginaler att tala om, så blir det värre. Har dock hunnit vara borta på gymmet och tränat en stund, och det känns som om det är slutspurten nu inför sommaren. Har sedan i onsdags varit där tre gånger, och jag har planerat att gå dit onsdag igen, och möjligtvis på fredag också. Sätter mig lite emot Lindas råd om att jag inte skulle bli större, det är väl oundvikligt om man tränar mer än vad man gjorde tidigare, eller det kanske bara är jag som börjar bli dum i huvudet. Javisst ja, hjärnröta var det, eller hur?

Idag har det varit molningt stora delar av dagen, vilket på sätt och vis känns skönt. Det var varit grymt varmt tidigare och jag har inte lyckats plugga såsom jag borde ha gjort. Med lite kyligare väder ska det nog gå bättre. Igår var det över 28 grader i lägenheten så det blev inget gjort alls, och att sitta ute och plugga var inte så lockande det heller. Men nu känns det som om jag är på gång, har bara X antal kapitel att hämta in i mina böcker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0