Inte mycket på gång

Var och såg den nya Indiana Jones-filmen på bio igår. Var väldigt nöjd med hur de gjort den, och jag var i ett lutet stadie av lyckorus en stund innan. Jag har verkligen tyckt om de gamla filmerna, och man kan väl minst sagt säga att jag inte blev besviken. Jovisst, det finns alltid saker att gnälla på, men det är sånt man får ta. Att gnälla nu skulle inte vara rättvist alls. Såg den tillsammans med Anders J, Josefine och Calle. Det var ett tag sedan jag var på bio sist, senaste filmen var förmodligen Simpsons - The Movie.

Annars har jag de senaste dagarna känt mig ganska så seg. Det är inte så att jag varit trött, jag har inte egentligen haft lust att göra något. Det kanske beror lite på att jag varit förkyld. Har försökt plugga till seminariet imorgon, men jag har varit så oerhört trött på den här kursen så att jag inte orkat. Läste igenom en av texterna, men kommer knappt ihåg vad den handlade om. Får se hur det går imorgon, någor kanske man lär sig. Satsar helt klart på hemtentan. Fast nu när förkylningen håller på att gå över, så viljan att börja satsa på pluggandet igen kanske kommer tillbaka. Känns som om man mest går och väntar på att något ska hända, och på onsdag kanske det blir en tur till kåren, om allt går som det ska. Annars är det som sagt inte mycket på gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0