Kortklippt

Så har man varit och klippt sig igen! Det var verkligen efterlängtat efter ett par veckor med en allt mer svårkontrollerad frisyr. Var på det vanliga stället en liten väg bort ifrån där jag bor, och det gick som vanligt snabbt och resultatet blev bra! Det är ganska viktiga saker, de där tre, att man får vad man vill ha, och att man inte sitter för länge och har det tråkigt. Det är ju precis det man betalar för, och det är ofta värt varenda krona. Att jag gick in och frågade efter tid när jag kom hem från skolan, och fick tid samma dag är också en fördel.

Har som sagt varit i skolan idag, och man satt mest och var hur trött som helst. Tycker att ämnet blir mer och mer intressant ju mer man får veta om det. Var faktiskt så duktig att jag ställde en fråga, vilket inte många gör trots att tillfälle ges vid olika tidpunkter. På onsdag kommer det säkerligen ges fler möjligheter eftersom det är seminarium då. Har inte läst så mycket hittills, men man kan ju gå dit ändå och lyssna om inget annat! Sen på torsdag så drar jag till Malmö för att titta på fotboll, för första gången på jättelänge (tre år och en månad). Den här gången blir det också ett göteborgslag, dock inte IFK utan GAIS. Fast innan dess ska det fikas picknick nere i tivoliparken imorgon, flera stycken ska komma dit också och vara med, ska bli ordentligt trevligt. Hoppas på att ta några bilder till bloggen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0