Samma gamla visa

Det verkar vara samma visa den här terminen som det var den förra. Jag pratar naturligtvis om mina ansökningar till högskolan nästa termin. För ett tag sedan ställdes mitt andraalternativ in, och nu har även mitt förstaval blivit struket för nästa termin. Antingen hittar jag ett jobb, eller så får det bli kvalificerad utredningsmetodik till hösten. Risken att jag läser vidare med Internationella Relationer är ganska så liten i dagsläget. Pendlandet och Malmö Högskola är inget som känns särskilt lockande för mig. Nåja, fortsättning följer.


Kommentarer
Postat av: Katta

Hejsan!
allt är bra med dig?
Ha en toppen dag!

(Sugen på en ny design till din blogg? kom in hos mig och tävla)

2008-05-28 @ 12:20:26
URL: http://fakkors.blogg.se
Postat av: Anders O

WTF??? Du borde gå med i nån sorts nixregister för att slippa dryga människor som spammar kommentarer... Seriöst...

2008-05-29 @ 12:08:43
URL: http://whypoc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0