Skolkar (typ)

Skulle egentligen sitta på tåget just nu på väg till skolan, men jag struntade i det idag. Var helt enkelt alldeles för trött för två timmar sedan, så jag bestämde mig för att stanna hemma och studera litteraturen istället. På sätt och vis är det bättre, om jag nu gör som man ska och markerar vad det är jag läser och var jag läser det så allt blir lätt att hitta till tentan. Visst, har fortfarande inte fått tag i huvudboken, men den är på väg och jag måste ju ha något att läsa till helgen. Detta är nog den första gången i år som jag frivilligt missar något i skolan, men om jag skulle ångra mig alltför mycket så finns det ett seminarium i eftermiddag som jag skulle kunna åka på (kom jag på nu). I så fall måste jag åka om två timmar, men det kommer jag förmodligen inte att göra. Har som sagt litteratur som måste instuderas.

Kommentarer
Postat av: Anders O

Hehe, skolkish. :D

2008-05-07 @ 09:43:43
URL: http://whypoc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0