Terminslut (snart)

Så var det dags för ytterligare en tenta! Sista grejen för den här terminen och sen är det sommar (på riktigt, inte bara meteorologiskt). Känner mig ganska så trött och jag vet inte om jag kommer att orka göra något vettigt just idag. Siktar på att bli klar tills på tisdag, och sen har jag några dagars ledighet innan det är dags att börja med jobbet. Tror nog att det kommer att bli skönt att glida runt i Simrishamn en gång till, långt bort ifrån Kristianstad och allt vad plugga heter. Naturligtvis kommer jag att spendera en del tid här också, har ju kompisar som jag vill umgås med här, och så är det närmare till Anders O. Ser fram emot en bra sommar.

Föreläsningen idag var nog ganska så bra. Var alldeles för trött för att kunna fokusera helt och hållet. På sätt och vis känns det tråkigt att inte åka in dit igen på föreläsningar. Hade ju ändå lärt känna några personer som jag mycket väl skulle kunna tänka mig att umgås med i framtiden. That's life! Men ett par stycken skulle man säkert kunna försöka att hålla kontakten med!

Kommentarer
Postat av: Anders O

Jag är ärad.

2008-05-30 @ 17:36:30
URL: http://whypoc.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0