Tidig morgon

Har varit vaken i lite drygt två timmar nu! Jag tror att det beror på att jag sov så enormt mycket igår, och att jag trots det gick och la mig tidigt igår. Känner mig långt ifrån utvilad, det är mer så att man inte kan sova. Man ligger och vänder sig, vrider sig och snart börjar hjärnan aktiveras. Att tänka är det sämsta man ska göra när man samtidigt försöker sova. Det blir inte av helt enkelt. Så vad gör man? Jag satte igång tvn och såg klart på en film som jag såg igår, Feast! Kass film kan man tycka, eller så var det bara jag som inte var på humör att se film egentligen. Det kan ha berott på att jag hade vissa bakiskänslor från onsdagen, eller att det beror på något annat. Hur det än är så tåls det nog att fundera på, för jag tror nog att det är något annat. Är fortfarande trött, känner mig tom liksom, det är nog dags för frukost!

Kommentarer
Postat av: cecilia

Hoppas att du blir pggare under dagen
=)

2008-05-02 @ 07:11:40
URL: http://ceciliaLA.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0