Uppdatering

Ytterligare en gång är Malmö Högskola sena med att visa resultaten från en kurs. Idag skulle vi fått reda på hur det gick på den förra delkursen, men har vi fått reda på något? Nej. Det är helt otroligt så dåligt det sköts på den högskolan. Säga vad man vill om Högskolan i Kristianstad, men resultaten på tentor och liknande kom i tid, alla gånger vad jag minns. Den här gången är jag inte så säker på att vi slipper undan komplettering, det var nämligen grupparbete, och vi vet ju hur det kan bli med sånt.

Annars så är det ganska så intressant på föreläsningarna nuförtiden. Mycket ekonomi, och det är lite segt att hänga med alltid, men man lär sig fort hur det funkar. Tänk om jag hade varit så här smart när jag läste marknadsföring, då hade jag förmodligen inte hoppat av det programmet och jag hade varit någon helt annanstans vid det här laget. Fast nu är jag här, och det är rätt så ok det med. Boken som vi har just nu är dessutom ganska så bra, relativt lättläst i alla fall. Läste hela två kapitel igår, så när som på ett par sidor som jag läste på tåget imorse.

Har kanske hittat den rätta motivationen att träna nu. Igår var Josefine med och tränade och jag blev lite imponerad av hennes fokus och beslutsamhet när det gällde tränandet. Jag tror att hon kommer att träna riktigt bra när hon väl kommer igång. På tal om träning så har jag varit så flitig idag. Ute och sprungit och allt. Visst, konditionen är lite kass fortfarande, men om jag bara kommer igång så blir det nog bra till slut. Positivt att jag inte kännt av mitt knä alls, som jag hade lite bekymmer av senast för ett år sedan i situationer  när jag skulle jogga. Det kan mycket väl vara så att det blivit bra igen, eller så kommer dit tillbaka igen, vem vet?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0