Filmtips?

Gjorde en undersökning på nätet via min internetleverantör. I ersättning skulle man få två stycken gratis "hyrfilmer". Det tog ett tag, men till slut kom det där värdebeviset hem till mig,och nu är det bara till att välja två filmer att se. Jag har testat att se på trailers på den hemsidan, film2home.se, men jag har ännu inte sett någon av filmerna. Har lite svårt för att bestämma mig för en särskild, som vanligt. Det finns ett flertal som man skulle vilja se liksom. Är det någon som har ett tips om en bra film (kan meddela att jag ogillar dramakomedier, men älskar sci-fi)?

Kommentarer
Postat av: Anders O

Dramakomedi. På rak arm kan jag inte riktigt påminna mig om att jag har sett en sådan. Har nog svårt för de två genrerna sammansatta till en.

2008-11-21 @ 09:17:44
URL: http://whypoc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0