Kallt som tusan

Natten till idag var definitivt den kallaste den här vintern. Jag hade såklart ingen koll på hur kallt det var, men det var så man vaknade åtminstone. Självklart så har klär jag heller inte på mig särskilt mycket kläder. Joggingskor, jeans, t-shirt och tröja plus en tunn träningsjacka, och naturligtvis en mössa och ett par tunna handskar. Funderade några sekunder på att ge mig upp i lägenheten igen för att hämta något mer att ta på sig, men jag sket i det eftersom det inte hade funnits någonstans att lägga plagget när jag väl börjat jobba. Det löste sig alltså så småningom, för när man väl börjat springa omkring i uppvärmda trapphus så blir man varm.

Jag är dock väldigt glad över att det inte är snöoväder som det är i uppåt i landet, Uppland till exempel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0