Söndagsrundan

Då har man kört sitt första söndagsdistrikt, och det gick helt ok. Det enda som jag inte är nöjd med är att det tog fyra och en halv timme från det att jag delat ut den första tills dess att jag delade ut den sista tidningen. Nästa gång kommer det att gå bättre, helt klart. Saken var den att jag var tvungen att kolla min karta väldigt mycket, vilket är ett tecken på att jag hittar lite kasst bland husen där fortfarande. Försökte köra utan karta i början, men det gick lite sisådär. Nåja, när jag väl kommit in i det så kommer det gå galant.

I vanliga fall brukar jag dessutom inte vara borta i fem och en halv timme. Jag klev in genom dörren tio över sju, och då hade det såklart börjat ljusna. Annars så har jag gått och lagt mig och somnat långt innan det börjar bli ljust. Men om man ska flänga runt i hur många trapphus som helst så tar det sin lilla stund.

Sömnen efter blev väl lite sådär. Har sovit några timmar, och det är bra, men hur bra kvalité har det varit på den sömnen? Det känns som om jag vaknat hela tiden, gång på gång på gång, och naturligtvis har man en jättehuvudvärk då. Blä! Bara fjorton timmar vkar tills jag ska ut och dela ut tidningar igen, haha, måste verkligen gå och lägga mig tidigare ikväll. Den första sömnen är alltid den bästa.

Kommentarer
Postat av: AJ

Heja Rob, friskt humör!

2008-11-10 @ 03:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0