Fel rubrik (?)

Fasiken vilken kass rubriksättare det är på den här bloggen, det var inatt jag delade ut den sista natten på min 24-dagarsperiod. Nu ska jag vara ledig i sex nätter, vilket är ganska så skönt. Men under den här tiden så har jag faktiskt vant mig lite vid att springa omkring och jobba utan att sova nätterna i ett helt streck. Jag har ju faktiskt fått min sömn som jag ska, och att stiga upp mitt i natten är inte så jobbigt för mig längre. Fast det finns ju negativa saker också, som jag har nämnt tidigare.

På min söndagsrunda gick det bara bra inatt. Tack vare att jag har bil tillfälligt så kunde jag köra bort till jobbet, vilket är mycket trevligare än att behöva cykla. Idag var jag dessutom klar ännu tidigare än vad jag varit tidigare, visserligen gick det bara fem minuter, men ändå. Jag tror jag börjar närma mig optimaltiden nu, det blir inte så mycket bättre än så här.

Jo förresten, det var nån knäppskalle som kom fram till mig inatt och ville att jag skulle köra honom till Viby. Grejen är att de bara finns ett säte i bilen och det sitter jag själv i när jag kör. Det är alltid något skumt man ser på söndagsnätterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0