Ingen bra start på dagen

Riktigt perfekt start på dagen! Man mår lite illa, och har en smula huvudvärk (och då menar jag en liten en), som dock är irriterande. Efter att ha varit ute och lärt mig min andra runda inatt så har jag heller inte fått någon ordentlg sömn. 4-5 timmar räcker inte för mig, men jag kan inte somna om. Så istället låg jag och läste en stund i Harry Potter, och hittills tycker jag att den är ganska så lik filmen. Efter att ha läst nästan halva boken undrar jag hur mycket mer det står där än vad det är i filmen, eftersom handlingen egentligen inte kommit särskilt långt. Ser fram emot de böcker som är 6-700 sidor tjocka, mycket att gotta ner sig i. Men nu sitter jag här, och mår lite kasst. Mitt te smakar inte alls särskilt bra idag, av någon anledning. Jag känner att det är nästan så att man skulle kunna sticka bort och köpa en förpackning med kaffe, suck! Nåja, det blir förhoppningsvis lite bättre efter frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0