Typiskt

Typiskt nog hade någon redan varit och lånat Harry Potter and the prisoner of Azkaban på biblioteket. Stod och funderade några sekunder på om jag skulle ta den svenska versionen istället, men det blev ett nej. Idag fick jag nämligen två nya böcker i serien om Drakens återkomst, så jag tänkte att jag kan reservera Harry Potter och börja läsa någon av de andra istället. Fursten av Kaos står på tur, det ska bli trevligt.

Tackade förresten ja till mer jobb. Inte till den femtonde dock, utan jag nöjer mig med att jobba fram tills lördag nästa vecka, på den här rundan. Det första beslutet står kvar, precis som det ofta blir, även om det fanns en viss tvekan.

Det är tröttheten som regerar idag. Somnade senare än vad det var tänkt igår, och sömnen är dålig på förmiddagarna. Imorgon är det dessutom föreläsning, så det är viktigt att man är pigg och kan hänga med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0