Sista natten

Det var en riktigt trevlig natt faktiskt. Killen som var med mig känner jag sedan tidigare, eftersom jag lärde mig hans distrikt för ett tag sedan, och vi kommer ganska så bra överens. Tiden verkade gå mycket snabbare än vad det vanligtvis gör, vilket kanske är helt naturligt. Nu är jag i alla fall klar med det här distriktet, och det känns skönt. Har hört att mitt nästa kommer att bli ganska så bra, lugnt i alla fall. Sen så har jag såklart min söndagsrunda som bara går bättre och bättre för varje gång, fjärde gången nu natten som kommer.


Bilden ovan är tagen i Karlshamn, av mig, för nästan exakt två månader sedan. Jag saknar hösten nu när det blivit vinter. Tiden springer verkligen ifrån en. Nu är det en lång och mörk vinter att se fram emot, och den har ju faktiskt pågått ett tag redan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0