Kass mage

När man äntligen har chansen att sova ut ordentligt, jo, man blir störd. Den här gången var det min mage som väckte mig ett par gånger under nattens gång. Var lite kass i den så att säga. Riktigt irriterande! Måste ha varit något som jag åt kvällen innan, och det var ett nytt recept som jag hade testat. Jag vet inte om det var innehållet eller mängden jag åt (vilken var ganska så stor) men dåligt blev det. Måste dock erkänna att jag tyckte det var lite gott i alla fall. Det var någon slags chiligryta med kryddkorv och vita bönor... och lök var det också i, jag börjar lösa mysteriet nu! Annars så däckade jag ganska så fort, försökte hålla mig vaken men det blev någon konstig ställning i soffan till slut som jag hamnade i. Läsk och popcorn blev det också, mmm... annars är jag väldigt nöjd bara med att få vara uppe sent på kvällen och äta något som jag vanligtvis inte äter, äkta tråkmåns!

Idag så har det blivit lite pluggande och mycket slöande. Försökte komma på titeln på en film som jag ville se, men det var helt omöjligt. Ringde farsan som jag trodde hade koll på saker, men han gissade helt fel hela tiden, hehe. Sökte runt på imdb en stund till och sen hittade jag rätt titel, ack så skönt det var.

Hade tänkt kolla på finalen i snooker nu, men de visar något annat istället, bastards!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0