Skogspromenad

Efter föreläsningen idag så hade jag bestämt med Jennie att vi skulle gå en promenad. Det var flera månader sedan jag träffade henne och Ebbe, så det var verkligen på tiden. Snacka om att det var en trevlig runda att gå. Har inte haft några höga tankar om naturen kring Kristianstad tidigare, men det här var väldigt överraskande. Det var en riktig lövskog, med en del spångar att gå på och sådär, och det var till och med backar. Backar!!! Inte platt som allt annat, och visserligen inga jättebacka, men ändå. En och en halv timme tog rundan som var på ungefär 8 kilometer tror jag. Riktigt, riktigt trevligt! Det kommer att bli fler promenader där. Själv eller med sällskap, men fler gånger blir det. Kameran kanske också följer med, perfekt nu när det är höst och en massa härliga löv överallt. Behöver en sån där plats man kan gå till, och nu har jag det. Lite synd är det att man inte hade den tidigare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0