Spenderat pengar

Idag så har jag spenderat pengar, mycket pengar. Anders J kom förbi vid ett och vi åkte något senare ut till Biltema där vi tittade lite på cyklar. Det slutade med att jag köpte en sådan, två lås och ett extra stöd till cykeln. Ville ha ett med två stycken pinnar (typ) som går ner i marken, eftersom det ger extra stöd. Efter den lilla utflykten så åkte vi tillbaka hit och monterade ihop den. Det var lite problem med det ena låset, eftersom det inte passade ordentligt på cykeln, och eftersom Anders J skulle åka till jobbet fick jag sätta fast det på egen hand, och det gick till slut. Nöjd som jag var med det glömde jag nästan helt bort att jag skulle gå och klippa mig. Cyklade naturligtvis dit, hehe, och var där precis i tid. Typiskt att frisörskan var försenad med en annan kund, vilket gjorde att jag fick vänta i cirka 20 minuter. Det blev dock bra, jag är nöjd!

Inatt så var det reklam igen. Precis som i måndags så bestämde jag mig för att dela ut allt samma natt. Den här gången tog det dock längre tid än i måndags. Jag var faktiskt inte klar förrän fem i sex, vilket överraskade mig ordentligt. Bara fem minuters marginal till maxtiden. Nästa gång får jag nog dela upp det på två dagar, fast det är visserligen skönt att slippa reklam, oh ha det gjort liksom. Kommande natt så är det inget, najs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0