Bygg och mat

Äntligen! Igår fick jag hjälp av Anders J med att sätta upp mina hyllor som jag köpte på IKEA förra veckan. Det är inte ofta man har möjligheten att borra i väggarna, men nu fick jag göra det, hehe. När saker och ting väl var på plats så var det mycket grannt. Det hade inte alls blivit så lyckat om jag inte fått hjälp av Anders, tack igen!

Efter allt jobb så blev det mat. Gjorde tortillas som vi hade hällt köttfärs (med tacomix) och ost på, sedan rullat ihop och stoppat in i ugnen en stund. I vissa hade vi majs och sallad, samt tacosås. Till det hade vi ytterligare flera olika sorters såser och dipper. Mycket smaskigt och mycket mättande. Vi orkade bara äta två var, och då gjorde vi tre, så jag har ett par i kylen till ikväll, smask.

Nu ska jag bara skaffa ett par nya posters till mina nya ramar, sen är det klart, för den här gången.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0