Morgonblogg

Hemskt vad folk det var ute och sprang inatt, mer än vanligt i alla fall. För det mesta så är det lugnt och tyst ute på min runda (bortsett från förrgår då det var ett par killar som bara hängde i området, lustigt), men inatt var det massor med folk som bara var där. Går och röker gör folk också, så man får känna den stanken. Vad är det för kul att sitta utanför trapphuset och röka kl 3 på natten? Eller bara gå omkring och snacka vid 4-tiden? Nä, folk är konstiga, helt klart. Jo förresten, jag var klar redan fem i halv fem imorse, det är snabbaste hittills, wee!

Verkar ha varit någon slags final i idol igår? Jag nöjde mig med att se slutet i "Vem vet mest"-finalen, hahaha! Skämt åsido, idol intresserar mig inte alls, och "vem vet mest" intresserar mig bara marginellt mer än det. Däremot så är Stargate Atlantis väldigt trevligt att se. Sänds från början på SG-1s sändningstid, vardagar 1800. På tal om TV, ikväll så är det landskamp i fotboll, en sån där viktig som journalister snackat om hela veckan, som om matchen avgör allas vår framtid (eller som om det gick att jämföra med finanskrisen, hehe). Dessvärre kan man inte se den i sitt hem, eftersom den sänds i någon obskyr liten TV-kanal som heter TV8. Det är något fel någonstans när en så viktig fotbollsmatch kan ses av så få människor. Jag vet inte om jag skulle se den själv, mitt intresse för fotboll är ganska så lågt just nu.

Nu är det dags för te eller nånting... godmorgon.


Kommentarer
Postat av: jennie

inte final - det var första utslagningen. ten to go!

2008-10-11 @ 10:57:03
URL: http://metrobloggen.se/salmiak

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0