Jag drar till Malmö

Vaknade i morse och kände en viss tvekan över att åka in till Malmö idag. Hade inte alls särskilt stor lust att åka tåget dit. Det var en viss nervositet, av samma slag som när man skulle börja en ny klass när man var yngre, fast inte lika stark naturligtvis. Det här är dock inte en ny klass, jag har gått med samma folk en hel termin redan. Kände inte alls någon nervositet före uppropet på den andra kursen, fast det kan förklaras av att jag var lite förkyld och att mitt fokus mer låg på att jag inte skulle snora ner hela mig. Ska strax åka iväg, ladda mitt Skånekort och sedan sätta mig på tåget. Idag är det mjukstart, bara introduktion och registrering,och det är bara planerat att ta en timme. Bara resan tar nästan 2,5 timme, nåja, ska se om jag kan hämta lite böcker också.

Förkylningen är på väg att försvinna. Jag är fortfarande lite täppt i näsan och lite sådär, men jag är definitivt piggare än vad jag varit de senaste dagarna. På väg att bli frisk igen, det är väldigt trevligt. Vaknade dock inatt med en massa slem i halsen, hostade en massa innan jag lyckades somna om, lite äckligt men jag låg inte sömnlös åtminstone.

Kommentarer
Postat av: Anders O

Extra lång tid denna veckan också väl? Med bron som håller på att byggas om. hehehe

2008-09-02 @ 16:10:22
URL: http://whypoc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0