Lugnat ner mig

Oj så arg jag var imorse! Lugnade ner mig själv och lyckades faktiskt somna ganska så fort ändå. Nu är jag på mycket bättre humör, även om jag fortfarande är lite sur för det där med "reklamen" imorse. Man blir inte direkt gladare av att budet där jag bor verkar skita i att dela ut den. Det kanske inte blir så att jag skiter i att jobba vidare, ska se om jag får ledigt lördagar, vilket hade varit alldeles perfekt, men jag tror det inte. Som jag sagt tidigare så är det väl knappast värt att jobba om man bara blir sur och trött av det, särskilt när man inte har kniven på strupen.

Idag visar de MFF på TV, och det tänker jag inte missa!

Ska strax sticka ner i tvättstugan och tvätta kläder, har en hel del som behöver bli rent.

Ställde förresten vagnen borta på nattkontoret idag, så jag behövde inte böka ner den i källaren. Det är bara så att jag har en väska nere i källaren, får ta och köra tillbaka den eftersom den inte behövs längre.

Har blivit bjuden hem till Anders J för att äta tacos, men jag känner mig inte som världens mest sociala varelse idag. Får se hur jag känner efter en dusch ( min andra för dagen isf).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0