Onödigt uppvaknande

Låg och sussade sött i sängen i morse, fram tills telefonen abrupt stör min vila. Det är farsan som ringer för att prata, typ! Han frågade om jag sov, och sedan att det var dags för mig att vakna. Naturligtvis hade han glömt att jag jobbar som tidningsbud nuförtiden, så det hela var lite irriterande. Särskilt jobbigt var det eftersom han inte hade något att säga precis. Fast då var jag vaken, så det var lika bra att stiga upp.

Annars gick natten utmärkt, var klar kvart i fem, vilket är den näst snabbaste tiden jag är klar. Anledning var att det inte var någon reklam, få ändringar och inte så många extra tidningar. Blev lite lack när jag fick reda på att vi måste göra en manuell ibladning i Kristianstadsbladet imorgon, eller inatt för alla er andra.

Snackade med chefen idag, var och hälsade på henne idag faktiskt. Fick reda på att jag inte ska jobba längre än till lördag på det nuvarande distriktet. Fick dock en annan runda på direkten, det som jag snackat om tidigare, men det innebär en veckas ledighet, weee! Kommer att passa på att åka iväg på en liten "minisemester" till Jönköping, kanske. En tripp till Karlshamn kanske också går att passa in, det var ett tag sedan man var och hälsade på Anders O, typ juli!

Nu är det dags för mat, äta äta äta! Fast värma allt först också, hihi!

Kommentarer
Postat av: Anders O

Mmm, säg till i tid bara. Jag är busy som fan! :O Hihi.

2008-09-16 @ 18:11:43
URL: http://whypoc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0