Tidig i natt!

När jag var klar med tidningarna inatt så trodde jag att den kanske skulle vara strax efter 5, typ kvart över. De andra tre nätterna har jag varit klar 05.55, 05.45 och 05.35. Jag blev minst sagt aningen förvånad när klockan stod på 04.40, typ en timme innan jag brukar vara klar. Nu var det visserligen så att Kristianstadsbladet var väldigt tunn idag, vilket betydde att jag slapp packa om tidningarna, och att det inte var en massa reklam, eller konstiga tidningar utöver de vanliga. Kändes rätt så bra att det fortfarande var mörkt när jag kom hem, brukar ha svårt för att somna när det börjat ljusna. Det är fortfarande segt att komma iväg på morgonen, jobbigt att böka upp vagnen eftersom jag har den stående i källaren när jag inte jobbar. Har alltså fortfarande vissa funderingar på om jag ska fortsätta jobba eller om jag ska plugga två kurser istället.

Om ett par timmar så blir det fika nere på stan. Minns knappt när det var någon sådan senast, och då menar jag en stor med mycket folk. Linda är i stan så då kan man ju lika gärna passa på. Vet inte riktigt vilka som verkligen dyker upp, men jag hoppas på så mycket folk som möjligt. Alla är dessutom från sociologin, vilket är lite kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0