Trött, trots sömn

Är totalt jättemör idag, och jag vet inte riktigt varför. Jag tror det beror på att jag sov för länge! Ja, du läste rätt, för länge! Jag brukar bli sådär halvtrött hela dagen om jag degar för länge i sängen. Men så hemskt länge sov jag ändå inte, kanske 8,5 timme totalt. Nåja, inatt fick jag ut den där jäkla reklamen, och det tog trekvart längre tid att dela ut, jag förstår inte hur det kan göra det. En natt till på rundan, och ännu har jag inte fått någon anmärkning, weee! Kom i min enfald på att jag inte kommer att få reda på om jag missat några tidningar på lördag, jag får helt enkelt hoppas. Hoppas gör jag dessutom på att det inte blir en massa extrajobb imorgon, typ reklam. Två dagar i veckan är för mycket som det är, och imorgon kommer tidningarna att vara hur tjocka som helst dessutom. Nog om jobbet, skriver för mycket om det som det är ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0