Nyckel borta, eller?

Det är helt otroligt! Varje gång jag lyckas tappa bort något i min lägenhet, som är väldigt liten, blir jag förvånad! Jag har precis letat upp min cykelnyckel, och det tog ungefär 20 minuter att hitta den. För varje minut steg pulsen och jag blev alltmer nervös. Just nu är min cykel väldigt viktig för mig, eftersom jag måste ha den för att kunna ta mig till mitt tidningsdistrikt. Visst, jag skulle kunna promenera, men det skulle säkert ta en halvtimme bara det, och jag är inte särskilt sugen på att gå en timme extra bara för att jag tappat bort nyckeln till min cykel.

Vart var den då? Jo, jag hade lagt den i en liten påse med övriga tidningsgrejor (nycklar, papper etc.). Man känner sig så jävla korkad, eftersom det var ett av de första ställena jag gissade att den skulle ligga på, men som jag avfärdade eftersom det var ett korkat ställe att lägga den. Kul att jag idiotförklarar mig själv, hähä! Nåja, man kan åtminstone andas ut och slappna av, slipper promenera bort till rundan inatt.

Dags att slappa en liten stund innan sängen kallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0