Stressad, men lugn senare

Så är det äntligen dags för lite ledighet. Kommer att vara fri fram tills den 30e, då jag ska börja lära mig ett nytt distrikt.

Igår så hände något underligt, jag tappade humöret fullständigt, och jag vet inte vad det beror på. Jag vet inte om jag varit så arg någonsin i mitt liv, eller jo det har jag nog, men arg, det var jag. Naturligtvis var det fullständigt i onödan, vilket gör det hela så fånigt. Det blev strul när jag skulle köpa biljett till morgondagens resa till Jönköping, pengarna drogs från mitt konto när jag använde internetbanken och jag fick inga biljetter. Snacka om att jag blev stressad och förbannad. Anledningen till att det blev så var att jag var tvungen att leta upp min bankdosa, vilket tog tid, och ledde till att saker inte funkade som de skulle. det löste sig dock till slut, jag fick tillbaka mina pengar och jag lyckades köpa biljetterna på riktigt. Kan säga att jag lugnade ner mig senare. Jag vet inte varför, men särskilt stresstålig var jag inte igår.

Anders J kom över på eftermiddagen, och vi umgicks på eftermiddagen och kvällen. Var ute på Biltema för första gången någonsin, vilket var trevligt. Sen så blev det matlagning och lite filmtittande. Såg Tomb Raider av alla filmer, och sen så var det Skattkartan på fransk TV. Det blev alltså ganska så sent till slut, tyckte själv att det var nog kl 3 på natten. Den där festen som jag snackade om tidigare struntade jag i, hade helt enkelt inte lust att göra något sånt igår. Jag vet inte om det är att man blir äldre, men att ge sig iväg på en fest med en massa människor man inte känner är inte så kul längre. Helst ska det vara mycket folk som man känner, det är trevligare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0