Framåt

Ur sjukdomssynpunkt så var gårdagen lite sådär, mådde helt enkelt skit stora delar av dagen. Dessvärre så var min mat slut, så jag gav mig till slut iväg för att handla. När jag kommit hem och ätit så mådde jag genast bättre. Ett par timmar senare så var jag så trött att jag inte riktigt visste vad jag gjorde, fullständigt däckade i sängen, och sov riktigt gott för första gången på flera dagar. Jag sov gott tills någon gång vid femtiden, då jag vaknade och hostade en massa innan jag lyckades somna om, men jag låg åtminstone inte vaken flera timmar.

Idag är det fint väder, så jag ska inte missa chansen att uppleva det. Har bara suttit inne hela helgen, så jag behöver lite sol på mig. Det hade iofs inte skadat med lite mat i magen heller!

Har funderat mycket över det där med vilka kurser som jag ska läsa nästa termin. Efter torsdagens upprop så bestämde jag mig i princip för att läsa kursen i Malmö också. Behöver ha lite saker att göra känns det som, och att läsa på halvfart utan att jobba kommer att göra mig knäpp, tror jag! Utredarkursen kommer att bli prioritet ett, helt klart, men det betyder inte att jag kommer att "slöa" på den andra kursen. Fast den viktigaste orsaken till att jag läser i Malmö också är nog av sociala skäl. Det är fem personer på K-stadkursen, och det är inte mycket att skapa kontakter på. När det går minst tio gånger fler i Malmö, och yngre, och intressantare personer, så vill man ju inte missa den möjligheten. Att pendla och betala för det känns överkomligt, helt klart. Hursomhelst så är det upprop där imorgon, och jag lär vara på plats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0