Min nya runda

Då har man jobbat en natt, bara 32 kvar. Det började kanske inte helt idealiskt på den nya rundan. Igår hade tydligen ibladningen av Maxi i Kb inte fungerat som det skulle. Detta gjorde så att vi var tvungna att göra det för hand idag. Jag är oförstående, kunde de inte bara blada i den idag istället maskinellt? Nä, var tvungen att lägga runt 40 minuter på att lägga i reklamblad i alla Kristianstadsbladet, liggande på knäna på marken. Nej, det avr inte särskilt underhållande alls. Till på köpet skulle vi dela ut ytterligare ett reklamblad, från EKO-hallen. Jag delade inte ut ett enda av dessa, utan det gör jag imorgon istället. Som väntat var listan inte helt i sin ordning, särskilt när det gällde de fyra första husen (8 våningar). Ska nog fixa dem imorgon, om jag orkar. Ska inte dela ut på "mitt" distrikt fredag, lördag och måndag, så jag vill ju att listan inte ska vara helt uppåt väggarna. Sen ska jag fixa lite med utdelningsordningen, så att husen kommer i den ordning jag delar ut i verkligheten.

Nog med gnället, jag hade i alla fall tur med vädret. Det var i princip vindstilla och uppehåll, så det var ju bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0