Småflitig

Idag har jag varit lite sådär småflitig, åtminstone när det gäller städning. Detta var naturligtvis efter det som verkar vara ett årligt besök från Jehovas vittnen. De lämnade en lapp om ett möte som ska hållas nästa vecka. Antar att det handlar om nåt religionsflum, som att minnas att Jesus dog. Känner mig dock lite mindre sugen eftersom jag vill göra något skoj då jag har en ledig natt därefter. I vilket fall som helst så var jag som sagt, småflitig. Städade ugnen, som var smutsig på insidan. Det hade jag negligerat alltför länge. Sen så tvättade jag mina fönster, som också blivit bortglömda ett tag. Gjorde dock inte insidan idag, man får ju ta det lite lugnt liksom, inte överdriva arbetet. Därefter blev det en liten stund i köket, stekte pannkakor, som var mycket mumsigt. Var står det att man alltid ska äta vettiga saker? Till frukost blev det bakelse, och ska nog äta paj ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0