Andra natten

Andra natten på nya rundan var väl inte helt perfekt den heller. Hade en massa eko-reklam att dela ut, nämligen för hela rundan. Dessutom var det en veckotidning, som var besvärlig att ha med sig, och adresserade kuvert. Så det tog en stund, och jag var klar relativt sent. Har hört att det ska vara reklam inatt med, och då får jag köra allt eftersom jag ska hoppa in på ett annat distrikt till helgen. Det är bara till att bita ihop, och förhoppningsvis är listan i lite bättre ordning till kommande natt, för det var den inte i morse och det gjorde att det tog längre tid det med. Är dock tvungen att masa mig bort till kontoret och lämna in den.

På tal om kontoret... nattchefen hade glömt att skicka ut en del till min vagn, igen. Tredje gången han blev tillsagd fick jag den. Klantigt att han glömde, eller bara låtsades glömma och egentligen sket i det (vilket jag misstänker). Han blev inte så glad när han fick reda på att jag skulle få en cykelvagn och inte en gåvagn vilket var planen. Inte särskilt professionellt, inte alls! Nu har jag dock allt jag behöver... och det är jag nöjd med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0