Lite hängig

Har bestämt mig för att ta en paus från kaffet igen, nu är det alltså te som gäller ett tag. Tror att det också kan vara anledningen till att jag har känt mig lite trött och hängig idag, vilket jag i och för sig gjorde igår också. Känner mig inte alls på humör att göra någonting och känner mig allmänt lättretad. Satt och såg lite snooker, och blev sur när Hendry förlorade ett frame som han egentligen borde ha vunnit. Är det vettigt? Nej, förmodligen inte! Nä, det är inte min dag idag helt enkelt. Är lite sur för att jag inte kan ta helg som alla andra. Här fortsätter dagarna att vara likadana oberoende om det är helg eller mitt i veckan. Tråkigt blir det. Det avr också en anledning till att jag sa upp mig från söndagsrundan, för att jag vill få nån slags helgkänsla.

Igår var jag och tränade för första gången på två veckor. Var borta några dagar, plus att jag trampade på en spik när jag var i Tåghusa är anledningen till det. Nu känner jag mig dock bra i foten igen, inte helt hundra procent men fullt tillräckligt. Att springa i trappor är inget problem på jobbet. Siktar på att gå till gymmet två gånger nästa vecka. Måndag är en av dessa dagar, och kanske någon på torsdag eller fredag. Tisdag är det blodgivning så den dagen, och dagen efter, är borträknade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0