Nygammal runda

Så, jag har klantat till mig lite grann. Räknat fel, eller rent ut sagt, glömt bort att räkna bort vissa dagar. Skrev att jag skulle jobba 33 dagar i rad, men så blir det alltså inte alls. Av de 33 dagarna ska jag faktiskt bara jobba 31, eftersom det är tidningsfria dagar den första och den tjugoförsta maj. 10+19+2 ska jag jobba under den perioden, dagar i rad alltså.Så här har jag suttitmed en gnällande stämma och klagat över hur mycket jag ska jobba, när jag egentligen inte alls ska jobba så mycket, bara nästan (är ledig fyra dagar fram till juni).

I vilket fall som helst så jobbade jag natten som gick. Var på ett annat distrikt än mitt egna, eftersom jag sedan ett tag varit inbokad där och verkligen ville jobba på den.Det gick dessutom väldigt bra. Nu var listan mycket bättre än när jag gick där i november. Hade dessutom cykel med mig idag, så det gick riktigt snabbt, vissa delar av rundan iaf. Gillar rundan, men jag antar att det blir annorlunda på måndag då det är reklam.

Hehe, tre dagar på min egen runda och jag har redan tröttnat på den, det är illa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0