Lite ledigt

Har lunch några minuter till, och sedan är man ledig i hela tre dagar. Känns som om det var en evighet sedan jag var ledig så många dagar i följd, men det var det väl egentligen inte. I vilket fall som helst var det ett tag sedan jag var hemma flera dagar i följd, och det ska bli lite skönt. Det kommer nog att spelas lite sims, och sen så kanske jag ska titta på etapperna av Tour de France som jag missade... nåt avsnitt av nån TV-serie blir det säkert också. Har lite mer planerat också, men vi får se vad det blir av med det. Har dessutom planerat att gå på bio, bara för att använda den gratisbiljett som jag fått och som snart passerar utgångsdatum.. typ! Jag vet i alla fall vad jag inte ska göra... jobba!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0