Klar (nästan)

Så, idag har varit en aktiv dag för min del. Har städat hela lägenheten, som förvisso inte är särskilt stor, men ändå jobbig att städa. Det mesta av gilvytan i min lägenhet upptas av grejor, vilket gör att dammsugning och sånt blir jobbigt. Nu är det dock rent och fint nästan överallt, ska bara plocka undan lite saker som fortfarande ligger framme och sen är det klart.

Den andra grejen jag skulle göra var att slå in julklapparna. Det är klart och allt mitt julklappspapper är numera slut. Dessvärre hittade jag inte mina små klisterlappar man skriver vem julklappen är till, så jag får köpa några såna imorgon. Det fixar sig helt enkelt.

Packningen kvar, typ. Ska stoppa ner lite kläder och sånt i en väska tillsammans med julklapparna. Sen måste jag förbi affären och köpa lite godis också. Hmm, får nog köpa grejor först och sen åka iväg. Kan ju inte springa omkring med all packningen i butiken, funkar ju inte.

Det ska bli najs att fira jul, najs I tell you! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0