Var tog böckerna vägen?

Läste igår ut ytterligare en bok i serien Sagan om Drakens Återkomst (Knivarnas Väg), och tänkte gå ut på nätet för att köpa några böcker till. Det är nämligen så att jag bara har en bok kvar här hemma. När jag dock kollat runt efter de sista sex i serien på svenska upptäcker jag att fyra inte finns att köpa, och att två bara finns som kartonnage. Mycket märkligt att de bara försvunnit ur sortimentet, de kan ju inte varit så dålig efterfrågan ändå. Nu vet jag alltså inte riktigt hur jag ska gå tillväga, men jag funderar på att köpa de sista böckerna på engelska. Det blir inte lika fint i bokhyllan, men man kan bara köpa det som finns tillgängligt, eller hur? Nåja, jag får läsa färdigt den nuvarande boken och sen se vad som finns i affärerna.

Jag är ärligt talat lite sugen på att läsa alla från början igen. Det är massor av namn som man missat och gärna vill ha lite bättre koll på. När jag säger att det är massor av namn, då menar jag massor, ca 1 700 stycken. Inte lätt att hålla koll på, jag har misslyckats.

Kommentarer
Postat av: AJ

Det är ingen liten serie det där.

2009-12-04 @ 23:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0