Comeback på gymmet

Fick mitt kort från studentkåren idag, och passade på att sticka ner till gymmet för att förnya mitt kort där. Härligt att få lite rabatt ibland. Tog och körde ett pass samtidigt, och det var jobbigt såklart. Det var tre månader sedan jag var där sist, ungefär, och jag körde inte riktigt lika tungt som sist, men det kändes desto tyngre. Lite fler gånger och sen så är man tillbaka i gammal god form igen. Ska försöka komma dit två-tre gånger i veckan, det är väl ganska så standard? Passade på att köpa ett par nya shorts, eftersom mina gamla börjar bli lite väl... gamla. Hoppas bara att jag inte får alltför mycket träninsvärk bara, jobbigt att springa i trappor när man har ont överallt, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0