Helgnöje

Oj vilken helg det har varit. Har träffat folk varje dag faktiskt, vilket är ovanligt för min del. Tre dagar i rad har jag varit social, mycket trevligt!

I fredags spelade jag, Linda (som var nere från Lönneberga och hälsade på) och Thomas bowling. Mycket trevligt, och sedan gick vi hem till Thomas och kollade Let's Dance (!?) och spelade PS2. Drack lite öl, lagade mat och umgicks, hade det trevligt helt enkelt.

I lördags hängde AJ också med till Thomas. Hade bestämt att vi skulle laga mat där igen och kolla på melodifestivalen. Den här gången blev det lite fler människor. Lindas systrar var också med, Fanny med sin pojkvän Fredrik och Anne med sina små barn Isak och Liam! sen så var det ju Linda också såklart. Väldigt trevligt. Kom dit lite tidigare tillsammans med AJ för att spela lite XBOX360. Körde RacePro och Street Fighter IV. Det var riktigt kul det med.

Idag sov jag till tolv, eftersom det var jobb som vanligt (nätterna mellan lördag och söndag). Stack nästan direkt ner till stan för att träffa Anders O. Stack till kinarestaurang och åt kinabuffé. Riktigt mätt blev man, frukost och lunch i ett liksom. Satt där och snackade och hade det trevligt en stund. Kaffe blev det också innan Anders var tvungen att hoppa på Charlie the chu chu och åka hem till Karlshamn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0