Kul helg

Typiskt nog så har man börjat dra på sig en förkylning, lagom efter att man börjat gå och träna igen. Känns ju inte så kul att behöva ta ett uppehåll precis efter att man börjat igen. Har ont i halsen och börjar bli snuvig dessutom. Stannade på vägen hem i affären för att köpa honung att ha i mitt te. Hoppas att det kommer att lindra något.

På tal om att vara på väg hem, jag har varit i blekinge sedan igår. Började med att jag åkte till Jämshögs folkhögskola för att pyssla lite med arbetet som jag ska göra där under terminen. Efter det bar det av till Karlshamn där vi gick på after work. Lite folk man kände och lite folk man inte kände, laddade upp med social aktivitet ordentligt. Slutade med att ett litet gäng var hos Anders och drack hans whiskey, hihi.

Idag så har det varit än mer social aktivitet. Träffade en kompis till Anders och vi käkade lunch och fikade sedan en stund. En väldigt trevlig helg måste jag säga, sån som man behöver lite då och då. Komma bort från tråk-Kristianstad är alltid bra.

Nu är det dags för melodifestival... tjoo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0