Snart där

Är i Simrishamn nu! Typiskt nog så passar bussarna dåligt. Ska till tandläkaren tjugo i två, och bussarna kommer in ungefär tio i varje timme. Så det blir bara till att vänta då. Förberedde ytterligare en tandborstning här, som om det nu skulle göra någon nytta. Om det nu var tre år sedan så innebär det att 1000 dagar gått sedan sist jag var hos tandläkaren, och om man nu ska följa rådet att borsta två gånger om dagen så blir det 2000 gånger. Shit alltså, tusen dagar, det låter hemskt mycket. Hursomhelst så lär inte en extra gång idag göra någon skillnad, och särskilt slarvig med tandborstningen har jag faktiskt inte. Däremot har jag slarvat med tandtråden, som jag fått rådet att använda flera gånger. Nåja, får väl ta tag i det efter den här gången, om jag nu orkar med det. Är ju faktiskt lite jobbigt att hålla på med tandtråd, särskilt på kvällen när man är trött och vill sova. Egentligen borde man borsta, och köra med tandtråd lite tidigare på kvällen, efter att man ätit kanske. Det förhindrar kanske småätande, och man får det gjort ordentligt. Vi får se hur det går med den saken.

En kvart kvar, sen måste jag nog sticka iväg! Wish me luck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0