Snöhelvetet

Slet som ett djur inatt. Det var riktigt jobbigt. Det var så att jag ska jobba på ett nytt distrikt de kommande nätterna, och detta distrikt ligger till stora delar på ett villaområde. Nu fanns det dock en ansenlig mängd med mindre trapphus också, men det innebar att jag var tvunden att använda cykeln. Blöt snö i ganska stora mängder är inte bra när man ska cykla omkring med en cykelkärra. Nä, det var inte skoj alls, allting tog mycket längre tid än vad det annars hade gjort, så jag hoppas innerligt att folk röjer undan snön från trottoarerna, annars lär det inte bli bättre.

Testade en ny väska till cykeln på jobbet idg också, den var till mer besvär än nytta, särskilt när man skulle lasta på och av den. Skickade tillbaka den till tidningsbärarna, jag kör på som jag gjort innan, jag vet att det funkar och det passar mig bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0