Tandläkarbesök väntar

Oj oj! Ska till tandläkaren idag! Det avr typ tre år sedan jag var där senast, och hoppas verkligen att jag inte har något strul därinne, i käften! Tror egentligen inte att jag har det, har ju faktiskt inte haft det tidigare i nån större utsträckning. Nej, det ska nog gå bra. Nere i Simrishamn är det, tack vare att jag fick en tid där mycket snabbare än här i Kristianstad. Tänkte passa på att hälsa på Timmy när jag väl är där nere, det var ju ett tag sedan, brukar ju bli så. Hade egentligen tänkt käka lunch med farsan också, men eftersom han är och söker jobb i Köpenhamn så gick det inte så bra. Hoppas lite att han får det jobbet också.

Förkylningen hänger kvar fortfarande. Kände att den var på väg bort för ett par dagar sedan, men sen verkade det stanna till på något vis. Planerar att göra ytterligare en comeback på gymmet i slutet av veckan, kanske redan på torsdag. Irriterande att det tar sån tid att bli frisk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0