Ute och jobbar, på dagtid?

Idag var jag ute och träffade min chef på tidningsbärarna. Det var så att de ville att jag skulle börja gå en ny runda inatt, utan att jag lärt mig den. Jag sa att jag kunde sticka ut och kolla på egen hand nu under dagen, men att jag behövde karta och lista för att göra det. Så det var därför jag var på kontoret, för att hämta de sakerna. Drog ut och kollade in rundan sedan, tog någon timme. Tack vare att det var kallt och framför allt blåsigt så frös jag som attans efter den stunden. Detta blir den tionde rundan jag går sedan i september, två i månaden, det är inte illa.

Kommentarer
Postat av: Anders O

Illa, eller galet? Var det kul inatt?

2009-02-11 @ 08:50:55
URL: http://whypoc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0