Poker igen

Körde min andra pokerturnering någonsin, och det gick något bättre en igår. Av 329 deltagande hamnade jag på plats 62. Jag tror att erafrenheterna från igår gjorde en hel del, men också att bristen på rutin gjorde att jag inte kom bättre. Hjärnan slutade funka efter någon timme och jag klantade till det rejält. När man väl hade blivit av med det mesta av sina pengar så hamnade man i ett dåligt utgångsläge och blev snart utmanövrerad av de andra spelarna. Jag är dock nöjd med resultatet, hade från början siktat på att hamna bland top 200, och det blev top 100. Kan inte räkna med att det blir så här bra imorgon, om jag nu bestämmer mig för att spela turnering. Har planer på att spela lite freerolls på expekt.com också... kanske blir nöjd efter det. Spännande som attans var det dock, trots att insatsen inte var så stor.

Kommentarer
Postat av: AJ

Fräckt, du verkar ju vara rättså duktig nu. Satsa på topp 100?

2009-02-28 @ 21:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0