Cykeluppdatering

Tog tag i mitt problem med cykeln nu på eftermiddagen, vilket kändes skönt. Ville inte ha min cykel stående någonstans där jag inte riktigt har koll på den. Dock var det rejält jobbigt att fixa det där. Började med att ta bussen bort till området där den stod, och sen skulle jag kånka bort den till stället där den ska bli reparerad, typ. Eftersom framhjulet var böjt gick det inte att rulla den som vanligt, utan jag var tvungen att bära hela framdelen av cykeln. Det var ordentligt jobbigt, eftersom det blev tungt efter ett tag, och att det var grymt långt jag skulle gå med den. Nu är den dock inlämnad, och de ska ringa imorgon och uppdatera mig om när den kan bli klar. Har inge extremt behov av den just nu, inte förrän slutet av nästa vecka, men man vill ju ändå ha det tillgänglig liksom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0