Fram till idag

Hade en heldag på Jämshögs folkhögskola igår som en del i mitt uppsatsskrivande. Det var trevligt! Nog om det!

Efter dagen där så åkte vi, några andra och jag, till Bromölla för att äta mat. Det blev plankstek, vilket va väldigt trevligt. Dessvärre var man tvungen att vänta ett tag, så vi satt en stund och hånade personalen (typ skämtade på ett elakt sätt). Därefter blev det film på bion som ligger där, The Curious Case of Benjamin Button. Väldigt trevlig film som jag kan se fler gånger, helt klart Gillar biografen också, mycket!

De hade under dagen ringt från Tidningsbärarna och frågat om jag kunde hoppa in på ett distrikt, och det tyckte jag att jag kunde, så det gjorde jag. Känner att jag behöver pengar lite då och då dessutom. Det regnade och blåste lite, men det gick rätt så bra trots detta. Tog det lugnt dessutom så det tog kanske lite längre tid än vad det borde ha gjort. Vill helst inte dela ut så mycket på det här distriktet, eftersom det ligger så långt bort och det är långt (i tid) som tusan. Natten som kommer är jag tillbaka på min söndagsrunda igen efter en söndags ledighet. Ack så lite jag kommer att få i lön nästa månad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0