Sunk

Tog bussen till Simrishamn idag, för att komma bort. Har efter min hemkomst (och kanske innan dess också) verkligen sunkat in mig i min lägenhet. Det är tragiskt, men det är knappt man ens kommer ut genom dörren om man inte ska jobba. Börjar dagen med en kopp kaffe vid datorn, och sen springer tiden iväg med en. Till slut så är det mörkt och man upptäcker att det inte alls hunnits med så mycket som man tänkt sig från början. Hoppas att man kan hitta någon slags inspiration till att göra något annat än att bara sunka i lägenheten... behöver städa, igen, och jag behöver tvätta, igen... fan, jag drar inte ens undan gardinerna om dagarna, utan sitter där i mörkret. Hur mycket kan man surfa/chatta på messenger/spela spel egentligen? Nä, skärpning måste det bli, och det snart, jag har en massa jobb att göra den här terminen, och inte en massa tid att slösa.

För övrigt var det länge sedan jag fikade senast, känns det som i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0