Svårt att komma igång

Idag hade jag tänkt börja skriva den uppgift som ska presenteras på ett seminarium som vi har på torsdag. Jag kan säga så här, den är knappt ens påbörjad. Anledning -  jag har ingen aning vad jag ska göra. Ok, det där var en lögn, men jag har lite dålig koll på hur utförlig man ska vara. Lösning -  dra ut på det så länge att det kan inte bli särskilt utförligt alls, på grund av tidsbrist. Plugga är inte något som jag fixar just nu, det går bara inte. Jag undrar hur det kommer att gå med min uppsats i vår, för om det inte finns någon drivkraft vet jag inte om den kommer att bli klar alls. Nä, nu är jag överdrivet negativ... självklart kommer det att lösa sig, eftersom... det måste lösa sig. Det är bara till att bita ihop och köra på, och inte sitta och glo på Youtube hela dagarna, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0