Gårdagen (toppen)

Allt är inte bara skit här i livet. Igår så kom AJ förbi, och vi körde bort och kollade på en bil som han hade tankar på att köpa. Med följde även bror linus, och systerson John. Det var en trevlig liten bil, som dock var lite för liten och lite för långsam för AJs smak, det senare när det gällde motorvägskörning (varvade högt som tusan). Senare så blev det en liten sväng bort till Willys, där jag och AJ inhandlade mat för förtäring.

Det blev potatisgratäng med fetaostköttbullar. Måste erkänna att vi har gjort saker som vi lyckats bättre med tidigare, men det blev bra ändå. Till efterrätt blev det paj gjort på blåbär, hallon och björnbär, och till det blev det vanilj/smultronglass, vilket var riktigt smaskigt.

Till på köpet var det snooker på TV. Såg först O'Sullivan mot Joe Perry (som vi dock bara fick se några få frames av), och sen så blev det Mark King mot Ricky Walden, som vi inte heller fick se hela av. Det kommer fler chanser, helt klart.

Fick förresten under skrivandets tid ett erbjudande att jobba på ett av de gamla distrikten, som jag jobbat på tidigare. Jag tackade ja till två dagar! Glad över att slippa det som jag gick på till idag!

Till sist en liten bild från Jönköping, som jag har med pga det besök vi ska göra där (Huskvarna) i slutet av veckan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0