Klart?

Såja, nu har jag äntligen fått upp mina posters på väggarna. Är ganska så nöjd med att det ser bättre ut här nu, kanske mest för att ramarna inte skräpar omkring som de gjort hittills. Trodde dock att det skulle kännas bättre, jag tror helt enkelt att jag hade för höga förväntningar. Är dock väldigt nöjd med de nya posterna, mest tack vare att de fyller ut ramarna, men också för att de är estetiskt fina, och stilistiskt påminner om varandra. Nu när man inte har särskilt stora tomma ytor på väggarna börjar man upptäcka de små. "Oj, där kan jag sätta upp något litet", eller något i den stilen. För varje steg man tar finns det alltid fler framför en. Blir man någonsin nöjd?

Nu gäller det dock att hålla det städat lite bättre än under den senaste tiden. Gäller att ha det fint och rent för att man ska trivas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0